zondag, november 02, 2008





Gisteren hebben Jacqueline en ik weer eens ouderwets geĆ«xperimenteerd. We zijn bezig geweest met acrylvilt, verf en de heatgun. De kleuren zijn in het echt veel mooier. Nu moeten de stukjes nog bewerkt worden. Dat moet even wachten, want morgen is het oma dag. Leon is al hier en blijft tot morgenavond. Als hij slaapt zal ik wel nog werken aan mijn “vrijheid” Het is een erg bewerkelijk project en er zit giga veel stof in. Dus heel veel snijwerk.


Yesterday Jacqueline and I had a “play day” and we’ve working with acryl felt, paint and the heat gun. The photo’s are not good. It is always difficult to make pictures of the shiny colours.
Now the pieces need to be stitched, but that have to wait. Leon, our grandchild is already sleeping here. Tomorrow it is grandmothers day. I will work a little at the “Freedom” project. It’s a little more work as I thought it was, and there is giga fabric in it, so I can cut a lot tonight.

1 opmerking:

Corryna zei

Wat heerlijk om zo samen te experimenteren. Dat is vast ook erg inspirerend. Mooie resultaten ook.

Gisteren heb ik iets voor je opgestuurd. Ik hoop dat je het hebt ontvangen. Ik was erg blij met de kaart en ATC die je mij hebt gestuurd. Mooi hoor!

 

View my page on stitchin fingers