woensdag, november 19, 2008

Dit zijn 4 werkjes van mijn nieuwe serie kleine werkjes: "Recycling" 3 zijn er al weg, maar ik ben nog met een paar bezig.

These are 4 little works of the serie "Recycling"
3 of them are already gone and of course I've forgotten to take a picture of them.... I make some more!









En dit is wat Laura en ik vandaag aan het doen waren..... ATC's en kaarten maken...... Ze zijn nog lang niet af, want ik ben volop met mijn "Freedom"werk bezig.
Maar in December exposeert TeXui een weekend in Middelbeers en dan wil ik toch wel wat kaarten af hebben. Ik zal an ook wat ATC meenemen om te ruilen ev.
Later zal ik nog over Middelbeers schrijven. Kijk maar alvast op de site hier bij 13 en 14 december.
This is what Laura and I've done today....making ATC's and cards. They are'nt finish, but in December "TeXui"has an exhibition so I'll take some with me.







2 opmerkingen:

Corryna zei

Wat een prachtige kaarten, die recycling kaarten. Echt ware kunstwerkjes.

Corryna

flox zei

Wt een prachtige verstilde werken heb je gemaakt. Helemaal goed met dit winterse weer.

 

View my page on stitchin fingers