zondag, januari 28, 2007

Punch/ embellisher dag

Gisteren was de bijeenkomst van onze textielgroep met de 'orginele'naam Textielkunst.
Een dag waarin de punchmachine/embellisher centraal stond. Ieder van ons heeft al heel wat ervaring op deze machine, dus het was interessant te zien, hoe en met welk materiaal de anderen aan de slag gingen. Kijk ook op de blogs van Heidi, Jacqueline en Nelly.(links)
Jammer genoeg was maar de helft van de groep aanwezig, maar de vaste kern was er bijna helemaal.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo veel gedaan heb! Ja, voor eten en drinken gezorgd, maar verder is er niet zoveel uit mijn handen gekomen. Des te meer bij de andere dames.

Mijn meest geslaagde proefje





Jacqueline en Nelly


Mijn materiaal



Yesterday we had our meeting of the textile group with the very original name 'Textile art'
We had a embellisher day. All of us have a lot of work done with that machine already, so it was interesting to see what material each of us worked with.
You can see more photo's on the blogs of Heidi, Jacqueline and Nelly links)

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
 

View my page on stitchin fingers