zondag, januari 21, 2007

EAQ en Ikea

Gisteren met Henny en Mieke naar Tilburg naar het textielmuseum geweest. Ik had de European Art Quilts al wel gezien, maar toen ik er de vorige keer was, was het zo vreselijk druk. Dus nu heb ik echt op mijn gemak kunnen kijken. Een paar van mijn vriendinnen/collega's hadden ook een quilt hangen, dus dat is extra leuk.
Als jullie nog niet geweest zijn: dit is de laatste week,dus neem een dag vrij en ga nog vlug kijken! Ik heb in ieder geval de catalogus gekocht, kan ik nog even nagenieten!
Vandaag met zwangere dochter Vera en haar schoonmoeder Corry naar Ikea geweest. Vera heeft allerlei accesoires voor de babykamer gekocht en ik heb nog wat gek materiaal om mee te experimenteren gekocht.
Allebei de dagen heb ik met een stok gelopen, anders kan ik de deur niet meer uit. Ik voelde me nu een echte oude oma!! Hopelijk is deze ellende gauw achter de rug...

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers