vrijdag, januari 05, 2007

Een gelukkig nieuwjaar/ Happy new year!

I'm a little late with my wishes.
The computerproblems are gone. A new start in a new year. My goals for this year are:
- to write in my blog 3 x a week.
- making a new web site
- try to finish my works before the deadlines
- make my art more proffesional


My first goal this year is ready! Before the daedline has ended, i finished the Art mail for "Donne per donne"


Het 1e voornemen van dit jaar is al gelukt! De deadline voor fiberart kaarten voor "Donne per Donne" afgemaakt.


Ik ben een beetje laat met mijn wensen, maar daarom niet minder gemeend!
Ik heb een andere computer, dus moet nog even wennen.Vanaf nu is het de bedoeling dat ik alles op mijn eigen pc opsla, dus moest ik nog alles overhevelen. Vandaar dat ik niet geblogd heb.

Een nieuwe start in een nieuw jaar.Daarvoor heb ik een paar voornemens:
- 3 x per week in mijn blog schrijven
- een nieuwe website maken
- proberen werken af te hebben voor de deadlines afgelopen zijn
- alles proffesioneler aanpakken
Dat betekent gewoon voor mij: niet zo chaotisch werken!

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers