donderdag, februari 01, 2007

Vandaag was er weer een puchworkshop. Veel met materialen laten werken. Deze keer veel problemen met de naalden gehad. Dat was tot nu toe nog nooit gebeurd en vandaag sneuvelde bij 2 dames, de een na de andere naald. Erg vervelend!
In mijn machine heeft de steekplaat 1 gat en bij de nieuwere heeft de steekplaat 5 gaatjes. Als je dan langzaam gas geeft en met je handen de stof teveel beweegt, heb je een probleem. Zolang je met dunne materialen werkt, valt het nog wel mee, maar als je met een quiltje gaat werken, kan dat een probleem worden. Wat ben ik blij met mijn steekplaat!! De naalden zijn vrij duur. Heb je wel een goedkope machine, wordt het nog zo prijzig door de brekende naalden!!
Ook was er een cursiste bij, die echt voor de stofbewerking voor kleding gaat en niet voor quilts. Dat vind ik dus een heerlijke uitdaging. Er onstaan gewoon de mooiste stoffen door ze bv. kapot te punchen on dan dubbel te nemen.
Wat heb ik weer zin om zelf achter de machine te kruipen. Maar dat moet even wachten, totdat ik weer normaal kan zitten en lopen. Ik zit nu al te lang achter de pc, dus ik stop gauw...





Today was a workshop with the embellisher. I teach the ladies, wich material they can use. It was an inspiring day again and it's very difficult for me to wait untill i can sit long enough to create.
2 Ladies had problems with the needles: they broke a few.
That was never happened in my lessons before....

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers