zaterdag, februari 17, 2007

Carnaval

Today the carnaval start here in Roosendaal . The kids are already in the mood from thursday. Our oldest son Xavier is here for a week . Vera is in a bad mood, she is pregnant and can't do the things she want. The cafe's are to full and her friend is afraid someone is kicking the baby.
Roger, the other son do'nt like the carnaval and my DH and I love it but on our age, we look,smile and support the children. I'm always glad when all is normal again and everybody is safe home. Specialy Josine, the 15 year old daughter, she is so full off carnaval... I'm driving her to the teenage balls.

Here are 2 carnaval mini quilts I made a several years ago. Josine made 1 too, but i must take a picture of it . Tomorrow I show that.





Vandaag start het carnaval in Roosendaal gelijk met de optocht. Xavier, onze oudste zoon, heeft een week vakantie genomen(dat doet hij overigens elk jaar) en komt het zuiden onveilig maken(LOL) Hij is al van donderdag aan het feesten. Normalerwijs start hij dan samen met zijn zus, het carnaval. Maar Vera moest verstek laten gaan, hoogzwanger als ze is. En daar baalt ze stevig van. Maar vandaag gaat ze toch maar sfeer proeven en naar de optocht. Ook Josine is al stevig bezig: schoolcarnaval, Krielekesbal en vanaf vanavond, soiree.

Wat ben ik blij als de carnaval voorbij is.... ik zie overal spoken en ben blij als weer iedereen heelhuids deze tijd overleeft heeft!!! Roger en Mathieu en ik zijn de enige die niet meer actief meevieren. Nu ja, ik mag voor taxichauffeur spelen....

Een paar jaar geleden heb ik een paar carnavalsquiltjes gemaakt voor de mini quilttentoonstelling van het gilde. Ook josine heeft er toen een gemaakt, ze was toen 10 jaar. Maar ik vind de foto niet, dus morgen haar quiltje.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers