woensdag, januari 16, 2008

Pages/ bladzijden

On the moment I made several things. I have my week split up in days, working for books, for quilts and for wearable’s. Oh and I forgot to mention: painting, embellishing and experimenting with new (and old) stuff… So you can imagine, that there is no time for cleaning the house and other boring things. I must do a little bit of cleaning: my DH and his friend are making a new toilet, so there is a lot of dust (GRRR)
Yesterday was my book day, so I went to Laura and paint more pages . I have now pages for 3 books. I must start with sewing and so on.

Op het ogenblik ben ik met verschillende dingen bezig. Ik heb mijn week ingedeeld in dagen dat ik werk aan boeken, quilts en kleding en sieraden. Oh, en dan vergeet ik, dat ik ook nog verf, punch en experimenteer met nieuwe (en oude) materialen… Dus: geen tijd om te poetsen en zulk soort vervelende en saaie dingen. Het vervelende is, dat ik ’ s avonds toch echt nog wat moet doen in huis. Mijn DH en zijn vriend zijn een nieuwe wc. aan het aanleggen( met een nieuwe vloer en wand) dus een heleboel stof enzo…
Gisteren was mijn boekendag, dus ben ik naar Laura gegaan en heb nog een serie badzijden geverfd. Ik hen nu bladzijden voor 3 boeken, dus nu moet ik gaan naaien enz.


1 opmerking:

Margeeth zei

Succes met de stofboel, Annette. Wij hebben vorig jaar de badkamer moeten vernieuwen, dus ik weet hoe het is, sta je 's avonds om 11 uur de trap nog te dweilen....

 

View my page on stitchin fingers