donderdag, januari 03, 2008

Happy Newyear!

Ik wens iedereen een gelukkig,gezond en creatief 2008!

Gelukkig begint het gewone leven weer een beetje op gang te komen. Erg gezellig al die feestdagen met familie, maar iets creatiefs komt er dus niet uit mijn handen. Gisteren en vandaag is gereserveerd voor het reorganiseren van mijn atelier. Ik ben dus eerst maar weer een hele stapel transparante dozen gaan kopen. Ik probeer zoveel mogelijk op te ruimen, maar ik blijk toch weer te weinig kasten te hebben. Dus moet de garage ook opgeruimd worden en wat uitgedund GRRR!!

Ik kan nu dus geen werk laten zien waarmee ik bezig ben, maar wel een tip voor een galerie geven. Ik heb het kaartje proberen te scannen, maar beide scanners doen het niet meer, dus op de foto gezet, hopelijk kunnen jullie het lezen. Op het ogenblik is er een expositie van textielkunstenares Hella Sluyters en van de eigenaresse keramiste Katja Tempelaars. De moeite waard om te gaan kijken.

A happy and a creative 2008 !

The ‘normal’ live comes back, so we can work again. I’ve done nothing creative’s in the last 2 weeks. Before I can work again I have to reorganize my studio. Yesterday and today I have to do so…I bought a few transparent containers. I try to sort all the stuff, but there is no more place in my kasten, so I have to reorganize the garage too, GRRR

Hella Sluyters, an textile artist, has an exposition in a little gallery in Schijf. I made a photo of a card, I hope you can read this.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers