zondag, mei 07, 2006

warm


Warm was het afgelopen week. Te warm om boven in mijn atelier te werken. Dus heb ik buiten gewerkt aan mijn buitenwerk voor G achttien88. Ik ben geselecteerd, dus moet mijn werk af zijn voor 30 mei. De titel van het werk is zeer toepasselijk: Warm.
Daarnaast heb ik voor de afwisseling nog wat vilten bollen gedraaid, anders ben je te zeer dezelfde bewegingen aan 't maken. Kan ik nog wat kettingen maken.
Volgende week wil ik weer eens gaan stofverven, dus ik hoop dat het weer nog acceptabel genoeg is om buiten te werken.
Gisteren ben ik met de beide dochters naar zoonlief in Den Haag geweest. Goed terrasweer!! Zeer gezellig, dus vandaag moest er toch weer eens wat gedaan worden. ik kan weer naar boven, de temperatuur is weer werkbaar daar. Kijk maar naar de foto, de rode cape ligt al meer dan een week zo op tafel.
Oh en ik moet ook nog mijn Mensch und Meer quilt maken........ voor 3 juni......

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers