woensdag, mei 24, 2006






De rode cape lag al een tijdje op mijn werktafel klaar om af te maken. Dus voor ik verder kan met quilten, moest hij eerst afgemaakt worden.De kleuren komen op de foto's niet zo goed uit. Zie bij warm., daar zijn de kleuren goed.
Net een koningsmantel.
Zelf heb ik een poeder-lila, bewerkt met verschillende tinten paars. Ik draag hem met plezier. De eerste keer dat ik ham aanhad, wilde Josine niet naast me lopen! Ze vond hem veel te opvallend, maar ze is er nu wel aan gewend. Ze merkt dat , als er al reacties komen, ze allemaal positief zijn.
De ballen kettingen heb ik allemaal met de afgelopen warme dagen gemaakt. Kon ik toch lekker buiten werken.

Maar nu moet ik toch echt gaan quilten!!

1 opmerking:

Elle zei

Ooooo! I like the ball necklace. The blues are very pretty.

 

View my page on stitchin fingers