zondag, november 01, 2009

Schors/ Bark

Afgelopen week ben ik met een nieuwe serie kleine werken begonnen. Deze eerste 3, zijn 12 x 12 cm. De kleuren wijken wat af in het echt.
Ook ben ik met een boekje begonnen met hetzelfde onderwerp. Het formaat van het boekje wordt 10x 15 cm. Hopelijk kom ik vandaag zo ver dat ik ze nog op de foto kan zetten.

Schors/ bark #1

Schors/ Bark # 2

Schors/ Bark #3

Last week I started a new serie with little work: Barks.

The first 3 are 12x 12 cm. I also started a little book in the same serie. This wil be measure 10x15 cm.
The colours are not so good in tis pictures

2 opmerkingen:

Cobi zei

dat ziet er mooi uit. ik vind schors mateloos fascinerend. en ik kijk uit naar de Pentimento workshop (Tegendraads)

Hannie de Beer zei

Heel interssant die schors-structuren Annette. Ik vind de kleuren prachtig. Wij zien het toch niet dat die wat afwijken?

 

View my page on stitchin fingers