zondag, november 22, 2009

De inzend datum voor Colours of Africa loopt op z'n einde Wie nog van plan is een werkje te maken, heeft nog maar kort de tijd. We kunnen altijd nog werk gebruiken, dus lieve mensen.....aan de slag! Kijk nog maar eens op de virtuele expositie en klik hier.

De laatste tijd ben ik met zoveel dingen tegelijk bezig, dat ik gewoon vergeet te bloggen. Ook heb ik 2 capes in opdracht gemaakt en gewoon vergeten op de foto te zetten.Onderstaande cape heb ik afgelopen week afgemaakt en er staat nog een op de paspop, maar daar moet de kraag nog op.
Ook ben ik begonnen met werk voor de Duits-Nederlandse groep "MeerArt", heb stof geverfd, cilinders gemaakt en vorbreidingen getroffen voor een workshop volgende week bij "Tegendraads". Dus volgende week meer foto's!


The deadline for Colours of Africa is near, so if you will join us, please sent us a piece. Look here for the virtuel exhibition.
I was so busy the last weeks with all kind of works, I've no time for blogging.
I've made 2 capes in commission and made also 2 new ones. This above is readdy and the other one almost. I made a few cilinders for the exhibishion in April. Start with a new work for the German-Netherlands group "MeerArt" and dyed a lot of fabric. So I 'll show you next week more stuff I've done

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers