maandag, maart 24, 2008

Geen tijd om te bloggen eigenlijk, maar ik kan jullie dit mooie werk van Helen Suzanne niet laten missen! Het is erg lang onderweg geweest, maar het wachten dubbel en dwars waard geweest! Nogmaals hartelijk dank Helen!!!

No time to blog, but you must see what the mail bring to me. It was the time worth, I had to wait for this lovely piece of art from Helen Suzanne. Thanks again, Helen, I’m so happy with it!!!


Op het ogenblik heb ik weinig tijd voor mijn werk. En dat terwijl ik nog zoveel wilde doen voor Rijswijk, maar even gaan de kinderen voor. Hierbij nog de foto’s van de ATC’s die we afgelopen donderdag samen gemaakt hebben. Samen zijn Laura, Jacqueline en ik. Op hun blogs zijn nog meer resultaten.

I’ve no time to work, but I ‘ve planned a lot this next week before we go to the fair in Rijswijk. The children need me more this week.
Here are some pictures of the ATC’s . Laura, Jacqueline made them last Thursday. On their blogs you see more
ATC’s..




1 opmerking:

Corryna zei

De ATC's zien er erg mooi uit. Echt kunstwerkjes.

Corryna

 

View my page on stitchin fingers