dinsdag, september 11, 2007

Val d'Argent

Morgen vertrekken Laura en ik naar Val d’Argent. Ik verheug me er zo op. We hopen weer veel mensen te ontmoeten en veel mooie werken te zien.
Ik heb afgelopen week wel nog proefjes gemaakt maar vergeten te fotograferen. Ze liggen nu in mijn punchmap bij Zijdelings. Ik heb op mijn lijstje mee te nemen spullen heel groot FOTOTOESTEL gezet, zodat ik het deze keer niet vergeet!
Dus nu zal ik een paar foto’s van mijn vilt installatie ‘Lidtekens’ laten zien. De foto’s zijn gemaakt door Ivo Ridders.

Tomorrow, Laura and I drive to Val d’Argent. We hopefully meet a lot of people and see the shows and not to forget the marketplace!
I made a lot of samples last week, but I ‘ve forgotten to take pictures of them. And now the are at the map in the studio of Zijdelings
My list with things I may not forget : PHOTOCAMERA
So now I show you the pictures, Ivo Ridders made of my felt installation:





Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers