dinsdag, april 03, 2007

Treasurer




Er liggen een heleboel in stukken gesneden quilts op me te wachten. Ik gebruik deze stukken gelijk om nieuwe materialen te testen. Ze passen uitstekend bij mijn gekozen project: Treasurer/ schatbewaarder.
Ik ben een liefhebber van fantasy boeken. Ik kan heerlijk wegdromen bij verhalen over elfen, dwergen, draken, enz. In de ban van de ring heb ik dan ook al jaren geleden voor het eerst gelezen. Toen ze op film uitkwamen, heb ik ze nog eens gelezen. Door de filmbeelden krijgt alles een heel ander gezicht.

There are waiting a lot of in pieces cutted quilts. I will use them for the new materials for my project: Treasurer.
I love fantasy books. I dream about elfs, dragons etc.
The beginning of a new serie, here are Treasurer #1, #2 and #3

1 opmerking:

Unknown zei

Ziet er gaaf uit Annette, blij dat je weer bezig bent

 

View my page on stitchin fingers