maandag, april 30, 2007


stofverven

achtergronden beschilderd

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geblogd heb. Ik ga proberen mijn leven te beteren en hem wat beter bij te houden! Mijn been wil nog altijd niet zoals het eigenlijk zou moeten, maar als we daar op moeten wachten....

Ondertussen heeft Jacqueline mij genomineerd voor de thinker award, maar ik ben er nog altijd niet helemaal uit, hoe ik daar verder mee moet werken.

Ik heb vanalles gedaan, voornamelijk met de hand en stik van de ideeen, maar zolang ik nog niet lang op een stoel kan zitten, ben ik erg beperkt in mijn werken.

Gisteren heb ik er een verfdag van gemaakt. s'morgens stof geverfd en s'middags achtergronden geverfd.

It's bin a while ago sinds i've blogged. I promiss i'll blog more. Meanwhile Jacqueline has nomineted e for the thinker award, but i do'nt no how it works .

Ive done a lot of handwork. My leg do'nt allow me to sit on a chair for long, so i can not sit behind my sewingmachine.My head is full of ideas, but that is for later....

Yesterday was painting day.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers