zaterdag, december 16, 2006

Kerststukjes

Donderdag was de traditionele -kerststukjes maken dag- die mijn vriendin Thera en ik al jaren gezamelijk hebben. Mijn dochters Vera en Josine kwamen zo vlug mogelijk uit werk en school,om ook nog iets te maken. Jammer genoeg zijn de foto's mislukt van de hoeveelheid stukjes die we gemaakt hadden. De hele kamer stond vol!
Stukjes voor oma, de buurvrouw en natuurlijk voor onszelf.
Het is zo'n leuk, gezellig jaarlijks feestje. Ook al hebben we nog helemaal geen kerstgevoel, het komt dan toch vanzelf. Het huis ruikt naar kerst. OP de foto's de kerststukjes die hier gebleven zijn.

Vrijdag heb ik mijn lieve moeder terug gebracht naar Roermond, na een logeerpartijtje van 2 weken. Zo duurt de donkere decembermaand niet zo lang voor haar. Jacqueline is mee geweest, want we zijn gelijk even doorgegaan naar de expositie van QuiltArt. Dirkje van der Horst zit op donderdag en vrijdag daar te demonstreren, dus dat was extra aantrekkelijk om op die dag te gaan.
Wie deze expositie nog wil gaan bekijken moet niet meer te lang wachten. Hij is nog tot 7 jan. in het Gemeente museum van Roermond.






On thursday my friend Thera and I had our traditionel Christmas decoration day.
My DD Vera and Josine came so soon as possible at home to make their own decorations. If you had no Christmas feeling, than it will be there soon. The house smells like Christmas.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers