woensdag, december 20, 2006

Ik ben druk bezig met het bijwerken van les programma's en de blogs bij houden. Vandaag wel 4 keer alles opnieuw op de andere blog moeten zetten. De internet verbinding viel telkens weg. Zogauw ik foto's had geupload, viel het weer uit en kon ik weer opnieuw beginnen. En ik wil deze week alles in orde hebben, zodat ik na Kerstmis hard kan werken. Ik wil voor het nieuwe jaar nog 2 werken af hebben.
Tussen de bedrijven door nog een paar proefjes gemaakt met de soldeerbout. Ik heb prachtige stof kunnen bemachtigen, die uitermate geschikt is om te bewerken met de soldeerbout. Ik vind het resultaat geweldig. Moet alleen nog wat meer kleur erin proberen te krijgen. En nee, het zijn dit keer geen herfstkleuren!
Ik maak jullie wel nieuwschierig, maar ik heb nog geen foto's gemaakt.
Op mijn Blog AnneJeu, wearables staan wel een paar foto's, maar die hebben jullie waarschijnlijk al gezien. Ik zal proberen mogen meer foto's te maken.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers