vrijdag, oktober 13, 2006

wol!!

Vandaag mijn bestelling wol binnen gekregen. Altijd weer een feest om de doos die binnenkomt open te maken....heerlijk die kleurtjes!!

Gisteren gaf ik een workshop punchen en weer vergeet ik foto's te maken!
De dames gingen heel tevreden naar huis en waren verbaasd, wat je allemaal met de happy lock of bernina embellisher tool maken kunt.
Ik weet niet of er nog andere machines zijn, die zo'n speciale tool bij hun machine hebben, maar de resultaten zijn gelijk. Ook de Bernina tool heeft 5 naalden. Alleen goed schoon houden, tijdens je werk toch af en toe de stof eruit halen. Het zou zonde zijn, als je zo'n dure machine naar de knoppen helpt, omdat je jezelf geen tijd gunt even je speeltje schoon te maken....

Ik heb dus maar foto's gemaakt van een paar ATC's die ik nog had liggen, alleen de kleuren zijn niet goed.


Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers