woensdag, augustus 16, 2006

rand



Vandaag heb ik randen aan sjaals gemaakt met de needle punch.Ik wilde nog een paar takken vilten, maar het lukte gewoon niet. Ik kreeg de slag niet te pakken en mijn hele lijf ging pijn doen....dus dan maar droog vilten.

Ik ben helemaal vergeten te vermelden dat er op het ogenblik de tentoonstelling 'Mensch und Meer'loopt in het Deutsches Sielhafen Museum in Carolinensiel. Nederlandse en Duitse quilters, samen de groep'Meerart' laten daar hun werk op het bovenstaand thema zien.Ik heb daar 3 kleine werken en 1 groter werk hangen. De tentoonstelling is te zien tot 5 november.
Van 26 november tot 4 februari is deze tentoonstelling ook in Nederland te zien in Veendam, in het Veenkoloniaal Museum, dan heet het 'Branding, badgasten en boten'

1 opmerking:

 

View my page on stitchin fingers