donderdag, augustus 31, 2006

open atelier

1 en 2 september, dus morgen en overmorgen, zijn mijn open atelier dagen.
Ik ben al 2 dagen aan het poetsen en opruimen! Dingen van de muur en mijn werk eraan. Het is altijd afwachten hoeveel mensen er komen. Straks nog gauw wat boodschappen doen, iets voor bij de koffie en dan ben ik blij als het avond is.
Ik ben benieuwd naar de reacties van mijn 'Pentimento'werken. 5 ervan heb ik hier, de andere 2 zijn nog dit weekend voor het laatst te zien in Raalte. Wil je daar nog naar toe, kijk dan even op onze gezamelijke sie: www.texui.nl.
Ook hangen er nog 4 werken van me In Carolinensiel in Duitsland, maar ik heb gelukkig genoeg nieuw werk (en oud).
Tevens zijn er sieraden, kleding en stoffen te zien en/of te koop en natuurlijk is mijn programma voor komend seizoen er.

Tijm en Nelly, wat ben ik blij te horen, dat ik niet de enige ben die af en toe problemen heeft met het opladen van de blogs! Ik voel me af en toe zo'n kluns op de computer!

1 en 2 september i have open studio days. The last 2 days i had to clean my house and take away the pictures on the wall and hang my work instaed of them.
What comment will i get on my 'Pentimento'works? 5 of them i have here, 2 of them are for the last weekend in Raalte.

1 opmerking:

Knipdesign zei

Jammer dat ik niet op jouw open dagen kan komen. Busy,busy met huis zoeken. Kom niet toe aan mijn eindopdracht. Ik wens je veel succes. Groetjes, Nelly

 

View my page on stitchin fingers