dinsdag, juni 20, 2006

Lyon

6 leden van onze groep TeXui zijn naar Lyon afgereisd. Daar worden onze Pentimento werken voor het eerst getoond. Spannend!! Ik ben best een beetje jaloers, dat ik er niet bij kan zijn en de reacties kan zien/horen.
Gelukkig hoef ik me thuis niet te vervelen.
Vandaag is vriendin Henny geweest. Zij heeft m'n lockapparaat weer op de juiste steek gekregen. Ik had het na veel prutsen opgegeven. Nu kan ik weer wat kleding afwerken. Ik heb al een paar weken wat geknipt liggen, dus morgen is het weer naaien!
Het probleem is luxe... ik heb teveel ideeen, nu nog een voor een afwerken en dat is mijn probleem!! Ik wil alles tegelijk, zodat het een grote troep is boven in mijn atelier.

6 Members of our group are traveling to Lyon. The first time you can see our Pentimento works. I'm a bit jealous,that i cannot go with them and see or hear the meanigs of others.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers