donderdag, mei 15, 2014

FABRIC PAPERS: 21 juni of 6 november
Fabric paper is letterlijk vertaald: stof papier. Deze dag worden verschillende technieken gebruikt. Elke techniek geeft een ander resultaat en is dan ook voor verschillende doeleinden te gebruiken. Wil je een quilt maken of een 3-d object?
Onder andere met draad, verf en puff paint maak je de mooiste werken.
Op het einde van de dag weet je welke techniek voor jou het beste is
fabric paper

En hieronder de grote werken die ik ervan gemaakt heb.
 

Ook heb ik 3-D vormen ervan gemaakt, maar ik moet de foto's nog opzoeken... vervolg komt dus nog.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Mooie experimenten! Ook al heb ik wat vaker met papier gewerkt, misschien toch een idee om ook de workshop te volgen! Ik ga het overwegen!

Unknown zei

If you're trying to lose kilograms then you certainly have to start using this brand new personalized keto meal plan diet.

To create this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks have joined together to develop keto meal plans that are productive, decent, money-efficient, and delicious.

Since their first launch in January 2019, thousands of individuals have already transformed their body and health with the benefits a professional keto meal plan diet can offer.

Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto meal plan diet.

 

View my page on stitchin fingers