vrijdag, augustus 27, 2010

Birmingham en Tuinfair De Gaerde


Birmingham was zoals altijd fantastisch!

Ik heb op de show geen foto's gemaakt. Wel heb ik verschillende catalogi gekocht en het nieuwe boek van Jane Dunnewold: Art Cloth.
Verder nog een grote snijmat en een nieuwe liniaal.
Hieronder foto's van het huisje en het uitzicht.




Birmingham is net achter de rug en het volgende evenement kondigt zich weer aan!
Komende zondag sta ik met mijn tentje op de tuinfair
" De Gaerde"
Schouwenbaan 13b
Wouwse Plantage.
Jammer genoeg krijg ik hun affiche niet geupload. En duim voor minder regen....

3 opmerkingen:

Sandra zei

Heb je hem toch gevonden die grote witte snijmat?

Margeeth zei

Leuke boeken heb je gekocht. De onderste twee catalogi heb ik ook in Birmingham gekocht en het boek van Jane Dunnewold had ik al online gekocht (bij een winkel zonder verzendkosten).

Corryna zei

Met al die verhalen over Birmingham krijg ik zelf ook zin om een keer te gaan. Je hebt mooie aankopen gedaan. Dat boek van Jane heb ik ook. Een goed boek. Ik heb haar vorige boek nu ook besteld. Die komt één dezer dagen binnen.

Ik wens je een gezellige dag in De Gaerde en hoop voor je dat de zon schijnt. Dan zijn tuinfairs het leukst

 

View my page on stitchin fingers