dinsdag, december 08, 2009

cilinders

Om toch eens te laten zien waar ik zo druk mee bezig ben en wat jullie eigenlijk nog niet mogen zien, zet ik een foto op het blog. Dit zijn een paar van de cilinders waar ik aan bezig ben. Het moeten er een heleboel meer worden en ook natuurlijk heeeeel verschillend. Maar dat zien jullie wel in april.... I 'll show you what I'm doing in the moment.... I make cilinders in all kind of sorts. They are for the exhibtion in april. So untill then you have to wait for the other pictures.

2 opmerkingen:

Marloes zei

dat maakt wel nieuwsgierig... waar in april kan dat bekeken gaan worden? Jammer dat ik je workshop bij tegendraads heb gemist vanwege een ziek kind. Ik probeer nu wat te maken met je pakket en tegendraadse aanwijzingen...

AnneJeu zei

Hoi Marloes,
Dit is te zien op het evenement van "Colours of Africa"
Ga even naar de website, daar staat alle info op:
www.coloursofafrica.be

Hopelijk is je kind weer helemaal in orde.

 

View my page on stitchin fingers