zondag, april 19, 2009

Kleding








Dit is een gedeelte van de kleding die ik dit jaar gemaakt heb. Er moesten nog steeds foto's van gemaakt worden. Vanmiddag ben ik dan maar eens begonnen, maar nu is de batterij van het toestel weer leeg.... Meer foto's met de deails, zet ik op mijn andere blog. Klik maar hier

Een gedeelte van mijn sieraden worden nu verkocht in Galerie 1888 in Schijf. Deze galerie is elke vrijdag open en elke eerste zaterdag en zondag van de maand.
These are a few pictures of what i made of new wearables this year. I've to take much more pictures but the battery of the camera.... On my other blog, i will publish more pictures. See here



2 opmerkingen:

Emmy zei

heel erg mooi annette ik heb gebrobeert je te mailen maar krijg steeds de mail terug heb wel belang bij een kleding stuk van je
kun je mij even mailen
groetjes Emmy

Digitalgran zei

I love your wearables. Fantastic.

 

View my page on stitchin fingers