donderdag, juni 05, 2008

telefoontasje


Vandaag ben ik de rot klusjes aan het doen. Jasjes en broeken korter maken. Vooral de mouwen korter maken bij het jasje…..gggrrrr!! Maar er zit niks anders op. Ik was te krenterig om dat te betalen, met de gedachte: Dat doe ik wel EVEN zelf….. niet dus, ik ben al de hele morgen bezig en heb mezelf nu maar even pauze gegeven.
Maar ik zal jullie nog even een foto laten zien van een telefoon of brillenkokertje die ik laatst gemaakt heb.
Oh en kijk even op de site van "Zijdelings"daar staan de nieuwe workshops voor het najaar.

Today I must do the worst thing . I don’t want to pay for this so I punished myself : Shorten the wedding suit of my son. So now I allowed myself to have a break and show you a picture of a mobile telephone bag. I know this are not the words for it, but I don’t know the name of it.
Oh, and look at the site of "Zijdelings"they have the new workshops for fall.
 

View my page on stitchin fingers