vrijdag, oktober 12, 2007

Textielweekend


Afgelopen weekend was ik dus in Tilburg…. Ik weet het, ik heb het bloggen een beetje verwaarloosd. Als excuus : druk, druk, druk. 2x deze week oppas oma 1 dag naar Laura voor overleg en ideeën spuien en dan moet ook nog iets aan het huis gedaan worden(poetsen of hoe heet zo iets ook alweer)
Maar over het textielweekend: geweldig. Iedereen was enthousiast en veel mensen hadden nog nooit een punchmachine gezien. Elly was zo vriendelijk me wat foto’s van de workshop toe te zenden. Ik had zelf geen tijd om foto’s te maken. Maar daarvoor zien jullie mij een keer achter de machine zitten. Ik haat het om op foto’s te staan, maar allez, voor deze ene keer

Last weekend, I was in Tilburg….yes I know, I haven’t blog a while: busy, busy, busy. 2x granny time, 1 day with Laura and I had to do some household things…..
But last weekend in Tilburg was very good. Everybody was enthusiast and there were people who hadn’t seen a embellisher yet.
Elly was so friendly to sent me some pictures from the workshop. I didn’t have time to make some. For ones you can see me on the picture: I hate it to show pictures from myself.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers