maandag, maart 05, 2007

Atelier 1888



Gisteren zijn Vera en ik een paar galeries gaan bekijken. Hier in de omgeving zijn er een paar, maar welke open waren, wisten we eigenlijk niet. Eerst zijn we naar 2 grote galeries gegaan., met beeldentuin. De eerste had heel mooi werk. De tweede had prachtige beelden in de tuin, maar binnen vonden we het werk echt niet mooi. Gewoon onze smaak niet. In deze beide galeries hangen alleen kunstenaars die al bekend zijn.
We wilden koffie gaan drinken in Schijf, een dorpje waar een leuk klein galerietje ligt,Atelier 1888, maar dat zelden open is.Hadden wij geluk!! Open en net een nieuwe expositie. We werden hartelijk ontvangen en hebben werkelijk genoten van het werk van Katja Tempelaars( tevens de eigenaresse van de galerie) en Dini Simons. Het bleek dat ik Dini ook al eerder had ontmoet. Op een kunstmarkt stond ze naast me en had ze een sjaal van me gekocht. Nu heb ik een werkje op leisteen van haar gekocht!
Eind van de maand heb ik natuurlijk weer spijt! Dat word droog brood eten! LOL






Yesterday, my daughter Vera and I went to a few galeries here in the neighbourhood.
2 very big and professional galeries and 1 little. We prefer the little one. In the big ones, there was only work from artist who are already well known. In the little one was the beginning of a show. Katja Tempelaars a ceramist and Dini Simons a mixed media artist.
First we visit the big ones and the last visit was at the little: Atelier 1888 in Schijf. The owner of this galerie is Katja and she gave us a warm welcome. We talked and Dini came also to talk about her work. We know each other! I can’t remember names, but on a art market we stand next to another. She bought a scarve from me. And now I bought a little work from her.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers