zaterdag, november 25, 2006

Branding, badgasten en boten


Morgen begint de tentoonstelling Branding, badgasten & boten in het Veenkoloniaal museum in Veendam. Tijdens de expositie tonen 16 Nederlandse en Duitse quilters onder de groepsnaam MeerArt quilts met een maritiem thema.
Jammer genoeg kan ik niet naar de opening. Mijn rug doet vervelend en de heen en terug reis neemt minstens 6 uur in beslag. Hopelijk is dit vervelende probleempje vlug voorbij en kan ik alsnog de expositie gaan bekijken . Er hangen nl. ook 4 werken van mij bij.
De foto laat een detail zien van een van de quilts van mij. Nou ja quilts.. ..1 grote en 3 kleine werken.

Tomorrow start the exposition ‘Branding, badgasten en boten’ in the veenkoloniaal museum in Veendam. www.veenkoloniaalmuseum.nl
16 quilters from the Netherlands and Germany under the name ‘MeerArt’ shows their quilts on a maritime theme.
It’s a pity but I can’t go to the opening because my back will not let me go It’s to far to travel. $ of my quilts are in there 1 normal size and 3 little works. The show is till 4 march 2007, so I will go later.
The picture shows a detail of my work.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers