donderdag, september 21, 2006

African Colors

Ik heb besloten om nog een serie African Colors Quilts te maken, als tegenhang van al het experimentele werk.
Vorige week heb ik weer een serie stoffen geverfd met Trapsuutjies verf. Dat vind ik de mooiste verf voor dit doel.(toepasselijk ook, het is Zuid-Afrikaanse verf)
Gisteren ben ik begonnen met een paar kussens.

Op de eerste foto het begin van een kussen en op de tweede foto de stoffen die ik voor deze serie heb uitgezocht.

8 oktober geeft Jazz design hier uit Roosendaal een modeshow en heeft daarvoor De Kring afgehuurd ( de Roosendaalse schouwburg) Onder het motto 'Jazz gaat artistiek', staan dan ook kunst kramen in de foyer. Kaartjes a € 10,- zijn te bestellen bij Jazz design.




I will make make more African Color Quilts. I will not make experimentel work only. So now and than i make a few colorfull quilts and i started with a few pillows.
foto 1 a start of a pillow, foto 2 the fabric choice i made for this project.
Last week i painted a lot of fabrics with Trapsuutjies paint, it is a paint from South- Africa and i like the colors for this project.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers