donderdag, maart 02, 2006

Weer aan 't werk!

Zo, de carnaval is weer voorbij! De Haagse kinderen weer naar hun eigen stek en een Bijnanormaal ritme in huis. Overal liggen nog carnavaleske kleding en andere versierselen, die niet mee naar Den Haag gaan, dus waar ma maar weer een plekje voor moet zoeken.

Afgelopen maandag is mijn vriendin en textielcollega Jacqueline de Jong- van Baalen nog geweest en we hebben lekker gevilt.
Het resultaat is de blauw/paarse sjaal.

Gisteren heb ik de rode sjaal van chiffon zijde met merino wol gemaakt en vanaf vandaag moet ik harder gaan werken!!
25 en 26 maart sta ik op de lente fair in de St. Jan, hier in Roosendaal. Het wordt een mooie beurs. Ik kreeg vanmorgen de deelnemerslijst en die ziet er heel goed uit!
Als ik de posters binnen heb, zet ik ze wel in de blog.

Geen opmerkingen:

 

View my page on stitchin fingers